Vodafone Telekomünikasyon AŞ. Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi/ Ankara İş İlanı

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi/ Ankara iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

Vodafone Türkiye Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi’nden beklenen görevler: 

  • Çağrı merkezini arayan müşterilerin talep ve ihtiyaçlarını karşılamak üzere belirlenen çağrı ve konuşma standartları doğrultusunda hizmet vererek müşteri memnuniyetini sağlamak
  • Çağrı Merkezi temel performans hedeflerini gerçekleştirmek üzere hedef odaklı çalışmak
  • Güncel bilgi ve gelişmeleri, duyuruları takip etmek, eğitimlere aktif katılım sağlamak
  • Teknoloji dünyasındaki güncel bilgileri takip etmek, yeni teknolojik süreçleri öğrenmeye meraklı ve yenilikçi olmak
  • Abone bilgi güvenliği süreçlerine uygun hareket etmek, şirket politikalarına uyum sağlamak 

 

Vodafone Türkiye Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi’nden beklenen davranışlar: 

  • Müşterilerin ihtiyaçlarını anlayarak müşterilerle etkili ilişkiler kurmak ve müşterilerin güvenini ve saygısını kazanmak
  • Bir takım oyuncusu olup, işbirliğine yatkın olmak
  • Her işi büyük bir enerji ile takip etmek
  • Hedeflerin başarıyla aşılması konusunda güvenilir olmak
  • Birbiriyle çatışan talepler karşısında dengeli bir duruş sergilemek
  • Cevaba ulaşmak için işe yarayacak bütün kaynakları sorgulamak
  • Kaynakları etkin ve verimli bir şekilde kullanmak

Aranan Nitelikler

 

Vodafone Grup ses ve veri iletimi de dahil olmak üzere, 5 kıtada geniş bir yelpazeye sahip mobil telekomünikasyon hizmetleri sunmaktadır. Vodafone 5 kıtada, 30 ülkede faaliyet yürüten, Aralık 2010 itibariyle yaklaşık 359 milyon müşterisi ve 40 şebeke ortağı bulunan, dünyanın gelirlerine göre en büyük mobil iletişim şirketlerinden birisidir.

 

Uygun adayların taşıdığı nitelikler:

En az lise mezunu
Tercihen kurumsal şirketlerde Çağrı Merkezleri süreçlerinde deneyim sahibi
Teknoloji ve mobil dünyayla ilgili gelişmleri yakından takip eden
7/24 vardiya ve esnek çalışma saatlerine uyum sağlayacak
Tercihen ingilizce bilgisine sahip


Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi/ Ankara ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu Ankara / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Vodafone Telekomünikasyon AŞ.
Sektör / Bölüm / Pozisyon GIDA / Satış-Pazarlama / Orta Düzey Yönetici