Vodafone Türkiye Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi’nden beklenen görevler:
Vodafone Türkiye Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi’nden beklenen davranışlar:
Vodafone Grup ses ve veri iletimi de dahil olmak üzere, 5 kıtada geniş bir yelpazeye sahip mobil telekomünikasyon hizmetleri sunmaktadır. Vodafone 5 kıtada, 30 ülkede faaliyet yürüten, Aralık 2010 itibariyle yaklaşık 359 milyon müşterisi ve 40 şebeke ortağı bulunan, dünyanın gelirlerine göre en büyük mobil iletişim şirketlerinden birisidir.
Uygun adayların taşıdığı nitelikler:
En az lise mezunu
Tercihen kurumsal şirketlerde Çağrı Merkezleri süreçlerinde deneyim sahibi
Teknoloji ve mobil dünyayla ilgili gelişmleri yakından takip eden
7/24 vardiya ve esnek çalışma saatlerine uyum sağlayacak
Tercihen ingilizce bilgisine sahip
İlan lokasyonu | Ankara / Tümü |
İlan Tarihi | 30/05/2016 |
Cinsiyet | Belirlenemedi |
Çalışma Şekli | Tam zamanlı |
Firma | Vodafone Telekomünikasyon AŞ. |
Sektör / Bölüm / Pozisyon | GIDA / Satış-Pazarlama / Orta Düzey Yönetici |