UĞUR BİLGİ TEKNOLOJİLERİ Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İş İlanı

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

UBIT (Uğur Bilgi Teknolojileri) 2003 yılından bugüne kadar eğitim sektörü başta olmak üzere pek çok sektöre yönelik kurumsal yazılımlar, ölçme-değerlendirme sistemleri, kurumsal web sitesi tasarımı ve bilgi teknolojileri danışmanlığı gibi alanlarda hizmet vermiş bir bilgi teknolojileri firmasıdır. 

Firmamızın 2010 yılından itibaren eğitim kurumlarına  çağrı merkezi hizmeti vermektedir.

İş Tanımı: 
Sistemde kayıtlı kişilerin adres, mail, iletişim bilgilerinin güncelleme aramalarını yapacak. Gelen çağrılara bilgi aktarabilecek, sorulara ve sorunlara ilişkin sistemde kayıtlı bulunan çözümleri iletecek takım arkadaşları arıyoruz.


Aranan Nitelikler

En az %40 engeli bulunan personel,

En az Lise mezunu olan,

Motivasyonu yüksek, çalışma temposuna ayak uydurabilecek,

Dinamik, dışadönük, iletişimi ve ilişki yönetimi kuvvetli,

Akıcı konuşan ve düzgün bir diksiyona sahip,

Problem çözme yeteneği gelişmiş,

Windows tabanlı internet uygulamalarına kullanıcı seviyesinde hakim,


Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Tümü
İstanbul Avrupa / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma UĞUR BİLGİ TEKNOLOJİLERİ
Sektör / Bölüm / Pozisyon Çağrı Merkezi Ürün ve Hizmetleri / Pazar Araştırma / Eleman