UĞUR BİLGİ TEKNOLOJİLERİ Çağrı Merkezi Temsilcisi İş İlanı

Çağrı Merkezi Temsilcisi iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

UBIT 2003 yılından bugüne kadar eğitim sektörü başta olmak üzere pek çok sektöre yönelik kurumsal yazılımlar, ölçme-değerlendirme sistemleri, kurumsal web sitesi tasarımı ve bilgi teknolojileri danışmanlığı gibi alanlarda hizmet vermiş bir bilgi teknolojileri firmasıdır. 

Firmamızın 2011 yılından itibaren eğitim kurumlarına  çağrı merkezi hizmeti vermektedir.

İş Tanımı: 

Eğitim sektöründe bulunan özel bir kuruma ingilizce dilinde gelen çağrılara bilgi aktarabilecek, soru ve sorunlara ilişkin sistemde kayıtlı bulunan çözümleri ingilizce dilinde iletecek. Ara sıda yapılan sistemde kayıtlı kişilerin adres, mail, iletişim bilgilerinin güncelleme aramalarını yapacak takım arkadaşları arıyoruz.(Herhangi bir eğitim hizmetinin satışı gibi bir durum söz konusu değildir.)


Aranan Nitelikler

En az Ön Lisans mezunu olan,

İngilizce dilinde gelen çağrıların soru ve sorununu anlayabilecek düzeyde ingilizce bilgisine sahip,

Akıcı şekilde ingilizce konuşan,

Motivasyonu yüksek, çalışma temposuna ayak uydurabilecek,

Dinamik, dışadönük, iletişimi ve ilişki yönetimi kuvvetli,

Akıcı konuşan ve düzgün bir diksiyona sahip,

Problem çözme yeteneği gelişmiş,

Windows tabanlı internet uygulamalarına kullanıcı seviyesinde hakim,

Çalışma yeri Zeytnburnu (Merter)  ağustos ayından sonra çalışma yeri Beşiktaş olacaktır.


Çağrı Merkezi Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Tümü
İstanbul Avrupa / Tümü
İlan Tarihi 07/06/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma UĞUR BİLGİ TEKNOLOJİLERİ
Sektör / Bölüm / Pozisyon Eğitim / Eğitim / İşçi