Pronet Güvenlik Hizmetleri A.Ş. Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İş İlanı

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

  • Müşteriden gelen teknik ve ilgili tüm talepleri karşılayarak çözüm sağlanmasından sorumlu olmak
  • Gelen alarmlara müdahale ederek gerekli yönlendirmeleri yapmak

 

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İş-Kur İşbaşı Eğitim Programı çerçevesinde Alarm ve Haber Alma Merkezimizde 6 Ay görev aldıktan sonra performansa bağlı olarak eğitm programı sonunda Pronet kadrosana geçişleri yapılacaktır.


Aranan Nitelikler

İş-Kur ve Pronet Güvenlik Hizmetleri iş ortaklığı ile İş-Kur İşbaşı Eğitim Programı çerçevesinde görevlendirmek üzere;

  • En az Meslek Yüksekokulu mezunu veya devam mecburiyeti olmayan öğrenci,
  • Çağrı merkezi alanında kariyer hedefi olan,
  • Tercihen çağrı merkezi alanında tecrübeli,
  • Takım çalışmasına yatkın, müşteri odaklılığı yüksek,
  • Dinamik, yoğun bir tempoda 7/24 vardiyalı bir sistemde çalışabilecek,
  • Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış veya en az 2 yıl tecilli,
  • Son 6 ayda herhangi bir İŞKUR Projesinde yer almamış,

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Tümü
İstanbul Avrupa / Tümü
İlan Tarihi 07/06/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Pronet Güvenlik Hizmetleri A.Ş.
Sektör / Bölüm / Pozisyon Güvenlik Servisleri / Müşteri Hizmetleri / Çağrı Merkezi / Eleman