DOĞA OKULLARI Çağrı Merkezi Supervisor İş İlanı

Çağrı Merkezi Supervisor iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

 

100’den fazla kampüsümüzde 10.000’i aşkın çalışanımızla “MUTLU ÇOCUKLAR ÖĞRENİR” felsefesiyle Türkiye’nin en büyük eğitim zinciri olmanın gururunu yaşıyoruz. Dinamik, üretken, yenilikçi yapımız ile “Doğa harikası” çocuklarımız ve öğretmenlerimizle büyük başarıların altına imzalar atıyoruz.

Kurumumuzun en önemli değerlerinden biri olan “birlikte başarabiliriz” duygusuna sahip takım arkadaşlarını Doğa ailesine davet ediyoruz.

 

Doğa Okulları Kurumsal Pazarlama Departmanı Çağrı Merkezi bölümünde görev alacak,gelen çağrıları; operasyonel hedefler doğrultusunda kaliteli hizmet anlayışı ve müşteri memnuniyetini sağlayacak bir yaklaşımla cevaplayacak, belirlenen hedefler doğrultusunda müşteri portföyünü belirleyerek arama desteği ile belirlenen hedeflerin gerçekleştirilmesi görevinde bulunacak, müşteri ilişkilerinde başarılı, gelişime açık, dinamik, 'Çağrı Merkezi Supervisorları' arıyoruz. 



* Telefon ile Müşteri Hizmetleri ve Satış sağlayan çağrı merkezi ekiplerini yönetmek,

* Ekibin satış ve hizmet kalitesi performansını sürekli geliştirmek,

* Kendisine bağlı ekibin koordinasyonunu sağlamak, iş planlaması yapmak,

* Ekibinin belirlenen hedeflere ulaşması için gerekli yönlendirmeleri yapmak,

* İş süreçleri ile ilgili gerekli kontrol, verimlilik ve performans analizlerini yapmak, yönetmek,

* Ekibin satış ve çağrı değerlerinin takibini yapıp, günlük-haftalık-aylık hedefler belirleyerek daha iyiye yönelmelerini sağlamak,

* Ekibin kişisel gelişimine katkıda bulunmak, ekibi kurum kültürü ve çalışma ortamı vb. konularda eğitimlerle desteklemek ve anlık bilgilendirmek,

* Kampanya ve / veya proje dönemlerinde ekibi bilgilendirip gerekli desteği sağlamak.


Aranan Nitelikler

 

* Tercihen üniversite mezunu,

* Çağrı merkezi ekip yönetimi alanında en az 2 yıl tecrübeye sahip,

* Telefonda müşteri hizmetleri, satış pazarlama operasyonlarında tecrübe sahibi,

* Satış, performans yönetimi, raporlama, eğitim ve kalite süreçlerine sahip,

* Sektörü ve gündemi takip eden, değişimlere ayak uydurabilecek,

* Çağrı merkezi teknolojisi ve altyapısı hakkında bilgi sahibi,

* Güleryüzlü, motivasyonu yüksek ve özgüven sahibi.

 


Çağrı Merkezi Supervisor ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma DOĞA OKULLARI
Sektör / Bölüm / Pozisyon Eğitim / Halkla İlişkiler / Orta Düzey Yönetici