Sağlık sektörünün ilk çağrı merkezi olarak 10 yılı aşkın bir deneyime sahip Acıbadem Sağlık Grubu Alo Acıbadem Çağrı Merkezi'nde istihdam yaratmak amacıyla İŞKUR ortaklı gelen çağrıları karşılayacak "Çağrı ve Operasyon Merkezi Yetkilisi" pozisyonu için başvurularınızı bekliyoruz.
Çağrı ve Operasyon Merkezi Tetkilisi Yetiştirme Programı içeriği:
Stres Yönetimi
Hasta Mahremiyeti
Fiyat Verme
Şikayet Yönetimi
Temel Çağrı Merkezi Kriterleri
Randevu Sistemi
SGK
İletişim Teknikleri Eğitimi
Eğitim sürecinden sonra kişiler Acıbadem Sağlık Grubu çalışanı olacaktır.
Tercihen üniversite, en az lise mezunu,
Öğrenmeye ve kendisini geliştirmeye istekli,
İstanbul Anadolu yakasında ikamet eden,
Esnek çalışma saatlerine ayak uydurabilecek
İlan lokasyonu | İstanbul Anadolu / Tümü |
İlan Tarihi | 30/05/2016 |
Cinsiyet | Belirlenemedi |
Çalışma Şekli | Tam zamanlı |
Firma | ACIBADEM SAĞLIK GRUBU |
Sektör / Bölüm / Pozisyon | Sağlık / Müşteri İlişkileri / Eleman |