ACIBADEM SAĞLIK GRUBU Çağrı Merkezi Yetkilisi İş İlanı

Çağrı Merkezi Yetkilisi iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

Sağlık sektörünün ilk çağrı merkezi olarak 10 yılı aşkın bir deneyime sahip Acıbadem Sağlık Grubu Alo Acıbadem Çağrı Merkezi'nde istihdam yaratmak amacıyla İŞKUR ortaklı gelen çağrıları karşılayacak "Çağrı ve Operasyon Merkezi Yetkilisi" pozisyonu için başvurularınızı bekliyoruz.

Çağrı ve Operasyon Merkezi Tetkilisi Yetiştirme Programı içeriği:
Stres Yönetimi
Hasta Mahremiyeti
Fiyat Verme
Şikayet Yönetimi
Temel Çağrı Merkezi Kriterleri
Randevu Sistemi
SGK
İletişim Teknikleri Eğitimi
Eğitim sürecinden sonra kişiler Acıbadem Sağlık Grubu çalışanı olacaktır.


Aranan Nitelikler

Tercihen üniversite, en az lise mezunu,
Öğrenmeye ve kendisini geliştirmeye istekli,
İstanbul Anadolu yakasında ikamet eden,
Esnek çalışma saatlerine ayak uydurabilecek


Çağrı Merkezi Yetkilisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma ACIBADEM SAĞLIK GRUBU
Sektör / Bölüm / Pozisyon Sağlık / Müşteri İlişkileri / Eleman