İş TanımıSağlık sektörünün ilk çağrı merkezi olarak 10 yılı aşkın bir deneyime sahip, Alo Acıbadem Çağrı Merkezi'ne, sürekli ve yüksek kalitede hizmet sunulmasını desteklemek üzere inbound ekibimizde sürekli 18:00-24:00 saatleri arasında gece vardiyasında görev alacak İngilizce bilen 'Çağrı Merkezi Yetkilisi' aramaktayız.
- Telefonla arayarak randevu almak isteyen hasta ve hasta yakınlarına belirlenmiş standartlar dahilinde randevu verilmesi,
- Tahlil-tetkik sonuçlarını faks ya da e-mail ile gönderilmesi,
- Hastaneler, tıp merkezleri, bölüm ve doktorlar hakkında bilgi verilmesi,
- Muayene ve tetkik ücretleri ile anlaşmalı kurumlar hakkında bilgi verilmesi,
- Acıbadem Sağlık Grubu'nun yürüttüğü sosyal sorumluluk projeleri ve halka yönelik diğer faaliyetler hakkında hasta ve hasta yakınlarının bilgilendirilmesi
Aranan Nitelikler - Ön lisans veya lisans mezunu ya da eğitimine devam eden,
- İleri derecede İngilizce dil bilgisine sahip,
- Telefonda akıcı ve etkin konuşabilen, diksiyonu düzgün,
- İletişim yeteneği güçlü,
- Takım çalışmasına yatkın,
- Öğrenmeye ve kendisini geliştirmeye istekli,
- İstanbul, Anadolu yakasında ikamet eden
- sürekli gece vardiyasında çalışabilecek
İngilizce bilen Çağrı Merkezi Yetkilisi aramaktayız.