ACIBADEM SAĞLIK GRUBU İngilizce bilen Çağrı Merkezi Yetkilisi / Gece Vardiyası İş İlanı

İngilizce bilen Çağrı Merkezi Yetkilisi / Gece Vardiyası iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

Sağlık sektörünün ilk çağrı merkezi olarak 10 yılı aşkın bir deneyime sahip, Alo Acıbadem Çağrı Merkezi'ne, sürekli ve yüksek kalitede hizmet sunulmasını desteklemek üzere inbound ekibimizde sürekli 18:00-24:00 saatleri arasında gece vardiyasında görev alacak İngilizce bilen 'Çağrı Merkezi Yetkilisi' aramaktayız.

 

  • Telefonla arayarak randevu almak isteyen hasta ve hasta yakınlarına belirlenmiş standartlar dahilinde randevu verilmesi,
  • Tahlil-tetkik sonuçlarını faks ya da e-mail ile gönderilmesi,
  • Hastaneler, tıp merkezleri, bölüm ve doktorlar hakkında bilgi verilmesi,
  • Muayene ve tetkik ücretleri ile anlaşmalı kurumlar hakkında bilgi verilmesi,
  • Acıbadem Sağlık Grubu'nun yürüttüğü sosyal sorumluluk projeleri ve halka yönelik diğer faaliyetler hakkında hasta ve hasta yakınlarının bilgilendirilmesi

Aranan Nitelikler
  • Ön lisans veya lisans mezunu ya da eğitimine devam eden,
  • İleri derecede İngilizce dil bilgisine sahip,
  • Telefonda akıcı ve etkin konuşabilen, diksiyonu düzgün,
  • İletişim yeteneği güçlü,
  • Takım çalışmasına yatkın,
  • Öğrenmeye ve kendisini geliştirmeye istekli,
  • İstanbul, Anadolu yakasında ikamet eden
  • sürekli gece vardiyasında çalışabilecek

İngilizce bilen Çağrı Merkezi Yetkilisi aramaktayız.


İngilizce bilen Çağrı Merkezi Yetkilisi / Gece Vardiyası ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma ACIBADEM SAĞLIK GRUBU
Sektör / Bölüm / Pozisyon Sağlık / Finans / Eleman