İş TanımıDanışmanlığını yapmakta olduğumuz medikal sektöründe faaliyet gösteren global müşterimiz için ÜRÜN UZMANI aramaktayız.
- Kendisine tahsis edilen müşteri segmentlerinde ürün promosyonu; Kurumlar (Hastaneler), endokrinologlar, dâhiliye uzmanları, aile hekimleri, diyabet eğitimcileri v.s,
- Perakendeciler ve özel işletmelerin izlenmesi ve ticari açıdan düzenli olarak kontrol edilmesi, ürün bulunabilirliğinin, hareketlerinin ve marka payının sağlanması,
- Sağlık çalışanlarına verilecek eğitimlerin ve hastalığın yaygınlık seviyesi hakkında bilinçlendirmenin sağlanması ve bu amaçla sağlık dernekleri ile kilit öneme sahip kanaat gruplarına yönelik toplantıların düzenlenmesi,
- Kişilerin hastalığa karşı bilinçlendirmek ve bu konuda eğitim sağlanması ve bu şekilde kilit öneme sahip kanaat önderleriyle işbirliğine gidilmesi,
- İş ortakları (yani ensülin üreticileri) kurum ve satış ekipleriyle birlikte çalışılması,
- Kendisine tahsis edilen kanaldaki ürün tanınırlığının geliştirilmesi; yani distribütör ekibi yoluyla ticari faaliyetlerin yürütülmesi ve stok ve taleplerin izlenmesi,
- Bölge yönetimi; ilgili ürünlerin yeni kendisine tahsis edilen alanda etkin bir şekilde yer almasının sağlanması, müşteri tabanının geliştirilmesi, marka imajının oluşturulması v.s.,
- Raporlama gerekliliklerinin yerine getirilmesi; yani aylık ve üç aylık iş ve seyahat planları, satış veri analizleri ve segmantasyonunun hazırlanması. Üç aylık plan toplantılarında bölge planlarının hazırlanması ve sunulması,
- Dönüşüm yönetimi, yani ilgili segmentteki hedef müşterilerin markamıza yönelmelerinin sağlanması, yoluyla iş büyümesinin sağlanması,
- Müşteri listeleri, piyasa istihbarat çalışmaları, müşteri denetimleri ve özel görevlendirmeler ile müşteri geri bildirimlerinin alındığı anketler yoluyla veri toplanması,
- Ürün lansmanları, promosyon kampanyaları ve pazarlama faaliyetlerinin desteklenmesi.
Aranan Nitelikler - Lisans Derecesi, İşletme ve/veya Pazarlama derecesi bulunan,
- İlaç / Tıp cihazları ya da ilgili sektörlerde en az 2 ila 4 yıl deneyime sahip,
- OTC satışları ya da FMCG piyasa segmentinde deneyimli,
- Bilgisayar ve diğer iletişim teknolojilerinin profesyonel anlamda ve etkin bir şekilde kullanabilen,
- Akıcı İngilizce avantaj olarak değerlendirilecektir.