Agenti Servicii Clienti - Italiana iş ilanı açıklaması
İş Tanımı
Competence Call Center Avrupa’nın lider çağrı merkezlerindendir. 5000’den fazla müşteri temsilcisiyle, 8 farklı ülkede ve 17 lokasyonda en yüksek seviyede müşteri memnuniyeti sağlamaktadır.
Kaliteli çözümler sunduğumuz için ulusal ve uluslararası tanınan şirketlerin komünikasyon alanında birinci tercihleri olmaktayız. CCC en başarılı Outsource şirketlerinden biri kabul edilmektedir ve geleceğe dönük olarak giderek büyümeyi hedefleyen bir yol izlemektedir.
Bu sayede çalışanlarımız giderek büyüyen şirket politikamızda kendilerine pozitif bir pay çıkarabilmektedir.
Sektöründe öncü olan yurtdışı telekomunikasyon firmasına hizmet sağlanması için “İtalyanca Bilen Müşteri Temsilcileri”arıyoruz!
Sen de telefonla konuşmayı seviyorsan, çözüm odaklı çalışma ilkesine sahipsen ve İtalyanca dil bilgin ana dil seviyesindeyse aradığımız aday sensin!
İnbound kanallar ile müşteriye destek verilmesi
Modern Çağrı Merkezi konseptinde çalışma ortamı,
İlerleyen süreçlerde kariyer fırsatları elde etme,
İntern eğitim fırsatları, şirket içerisinde sertifikalar,
Yüksek prim imkanı ile çalışma,
Servis ve yemekhane imkanı.
Aranan Temel Nitelikler
Ana dil seviyesinde İtalyanca dil bilgisine sahip,
Telefonda akıcı ve etkin konuşabilen, diksiyonu düzgün
Mükemmel iletişim becerilerine sahip,
Iyi derecede MS-Ofis programları kullanabilen,
Karşılaştığı problemler doğrultusunda, çözüm odaklı çalışabilen,
Esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek,
Kariyer hedefleri olan ve geleceğini bizimle şekillendirmek isteyen,