İş TanımıRol ve Sorumluluklar;
Koşulsuz müşteri memnuniyetini sağlar ve hizmet odaklı çalışır, Aktivasyon işlemlerini doğru, eksiksiz ve zamanında gerçekleştirir ve ilgili yerlere raporlanmasını yapar, YTSN & TSN’ler (Yetkili Turkcell Satış Noktaları ve Turkcell Satış Noktaları) tarafından gönderilen tüm abonelik işlemlerinin evrak takibini, kontrolünü ve arşivlenmesini sağlar, Turkcell ürün-servis ve kampanyaları konusunda detaylı bilgi sahibi olur ve kendisini geliştirir, YTSN / TSN’ lerin abonelik işlemlerini doğru ve eksiksiz yapmalarını konusunda danışmanlık ve yönlendirme yapar, Yapılan sistem geliştirmelerine kendi ve sorumlu olduğu bayilerin adapte olmasını sağlar, ekranların doğru kullanımı için gerekli yönlendirmeleri yapar. YTSN & TSN’lerden hatalı veya eksik gelen evrakların Satış Temsilcileri ile birlikte takibini, tamamlanmasını sağlar, YTSN & TSN’lerden alınan tüm abone evraklarının eksiksiz, doğru ve zamanında TSN Destek Uzmanına (TDU) tesliminden sorumludur, Sorumluluk alanı içerisinde ki bayilerin aktivasyon ve kampanya H/G durumlarını takip ederek gerekli yönlendirmeleri yapar, TDM çalışma düzenine ve prosedürlerine uygun hareket eder, Aranan NiteliklerKimi Arıyoruz;
- Asgari lise, tercihen MYO mezunu
- Tercihen satış sonrası destek konularında iş deneyimi olan
- İletişim kabiliyeti gelişmiş, ekip çalışmasına uygun
- Çözüm odaklı