Almanca Bilen Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması
ALMANCA BİLEN ÇAĞRI MERKEZİ MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ
Genel Nitelikler:
Önlisans ve Lisans mezunu
Akıcı seviyede Almanca konuşabilen
Tercihen Çağrı Merkezi Müşteri Temsilciliği yapmış
Telefonda iletişim ve ikna becerisi gelişmiş
Müşteri odaklı
Problem çözme becerisi gelişmiş
MS ofis programlarına hakim ve hızlı klavye kullanabilen
7/24 vardiyalı çalışabilen
Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış veya en az 2 yıl tecilli durumda olan
Görev yeri Ankara’dır
İş tanımı
Müşterimiz adına gelen çağrıları standartlara uygun cevaplamak; doğru bilgi aktarımı ve kaliteli hizmetle müşteri memnuniyeti sağlamak