Turkcell Global Bilgi Almanca Bilen Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İş İlanı

Almanca Bilen Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

ALMANCA BİLEN ÇAĞRI MERKEZİ MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ
Genel Nitelikler:
Önlisans ve Lisans mezunu
Akıcı seviyede Almanca konuşabilen
Tercihen Çağrı Merkezi Müşteri Temsilciliği yapmış
Telefonda iletişim ve ikna becerisi gelişmiş
Müşteri odaklı
Problem çözme becerisi gelişmiş
MS ofis programlarına hakim ve hızlı klavye kullanabilen
7/24 vardiyalı çalışabilen
Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış veya en az 2 yıl tecilli durumda olan

Görev yeri Ankara’dır

İş tanımı
Müşterimiz adına gelen çağrıları standartlara uygun cevaplamak; doğru bilgi aktarımı ve kaliteli hizmetle müşteri memnuniyeti sağlamak

Almanca Bilen Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu Ankara / Tümü
İlan Tarihi 20/12/2016
Cinsiyet Farketmez
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Turkcell Global Bilgi
Sektör / Bölüm / Pozisyon Danışmanlık / Çağrı Merkezi / Müşteri Temsilcisi