İş TanımıWebhelp Türkiye olarak 3 lokasyonda 40 iş ortağı ve 2200 çalışanı ile Türkiye'nin lider çağrı merkezleri arasında yer almaktayız. Yetkin insan kaynağı, çağdaş teknolojik altyapısı ve etkin süreç yönetimiyle farklı sektörlere, 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet veren bir çağrı merkeziyiz. Gerek yönetim ekibi ve danışman kadroları gerekse kritik personeli ile yıllardır çağrı merkezi alanında kariyer imkanı sağlayan, profesyonel deneyime sahip ekiplerden oluşmaktayız.
- Hizmet verdiğimiz sektörün önde gelen muhafazkar giyim markası için yönettiğimiz sosyal medya hesaplarına gelen yorum, öneri, şikayet, talep vb. içeriklere müşteri menuniyeti adına uygun yazılı dönüşler yapılması dönüşler yapılması
- Sosyal Medya Monitoring ve moderasyonunun sağlanması
- Müşteri memnuniyetinin takip edilmesi ve iletişim için yeni fikirler geliştirilmesi
Aranan Nitelikler - Arapça yazma, okuma ve anlama yetkinliği ileri seviyede olan,
- Tercihen üniversitelerin Arap Dili ve Edebiyatı veya Arapça Tercümanlık bölümlerinden mezun veya en az 3. Sınıfta devam eden,
- Markaların Sosyal Medya iletişimi yönetimi konusuna hakim,
- Aktif olarak Facebook, Twitter, Instagram, Linkedin, Pinterest, Google+ vb. Sosyal Medya araçlarını kullanan,
- Yazılı iletişim dili kuvvetli, empati becerisi yüksek,
- Türkçe dilbilgisi kurallarına hakim,
- Esnek ve vardiyalı çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek,
- Avrupa yakasında ikamet eden
- Erkek adaylar için askerlikle ilişiği bulunmayan