Arapça Bilen Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması
Şirket / İş Tanımı
Hedef Başarmaksa Doğru Yerdesiniz...
Türkiye’nin en büyük dış kaynak çağrı merkezlerinden biri olarak,
4.500'in üzerindeki çalışanımızla,
İstanbul’da 4, Malatya ve Şanlıurfa’da toplam 6 ayrı lokasyonda
80’den fazla iş ortağımıza,
Finanstan telekomünikasyona, otomotivden enerjiye kadar birçok farklı sektörde hizmet sunmaktayız.
2000 yılından bu yana, farklı sektörlerdeki deneyimimiz, bilgi birikimimiz ve tecrübemizle hizmetinizdeyiz.
CMC’nin %100 hissesine sahip olan Uluslararası Çağrı Merkezi Hizmetleri A.Ş.’nin nihai %100 hissedarı İngiltere merkezli bir özel sermaye (private equity) yatırımcısı olan Mid Europa Partners’dır (“Mid Europa”).
Mid Europa, kuruluşundan beri topladığı ve yönettiği yaklaşık 4.2 milyar Euro fonla, Orta ve Doğu Avrupa ve Türkiye’deki büyüyen pazarlara odaklanan, gelişen ve lider konumundaki özel şirketlere yatırım yapan bir gruptur. 1999’da kurulan Mid Europa, Londra, İstanbul, Budapeşte ve Varşova’daki ofisleriyle bölgede özel sermaye yatırımcılarının öncülerindendir ve bugüne kadar çeşitli sektörlerde, Türkiye dahil 18 ülkede 31 yatırım gerçekleştirmiştir.
Aranan Nitelikler
Arapçası ileri seviyede olan,
Telefonda akıcı bir şekilde konuşabilecek ,
Esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek,
Türkçe’ yi doğru kullanabilen,
Müşteri ve hizmet odaklı çalışma yetkinliğine sahip,
Ekip çalışmasına istekli,
İkna kabiliyetine güvenen,
Sorumluluk ve insiyatif sahibi,
İnsan ilişkilerinde başarılı,
Bilgisayar kullanabilen,
En az lise mezunu,
18-35 yaş arası,
Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış.