Ömür Hukuk Danışmanlığı Büro Sekreteri İş İlanı

Büro Sekreteri iş ilanı açıklaması

Büro iş düzenini sağlamak ve sorumluluğunu üstlenmek üzere büro sekreteri alınacaktır.
Adayların aşağıdaki özellikleri ve çalışma şartlarını karşılamaları halinde başvurmaları rica olunur;

- Asgari 2 yıllık ''hukuk sektöründe'' deneyim sahibi olmak (referansla desteklenen deneyim süresi tercih sebebidir.)
- Görünüşüne ve bakımına dikkat etmek,
- Bir hukuk bürosunda çalışacak ağırlık ve disipline sahip olmak,
- Büronun idari işlerini ve adli işlerini yönlendirebilmek,
- Avukatların duruşma ve görüşme programlarının takibini yapmak,
-Avukatların masa ve oda düzenini sağlamak,
- UYAP işlemlerinin takibinin sağlanması,
- Lüzumu halinde acil işlemler için büro dışına çıkılması,
- Büronun ihtiyaçlarını listelemek ve gidermek,
- Genel temizlik işlerinin yapılması,
- Gönderi ve gider takibinin yapılması,
- İkram servisinin yapılması,
- Personelin giriş çıkış saatlerine riayet etmesinin sağlanması ve genel anlamıyla avukatların asiste edilmesi; yardımcı personellerin idaresi sorumluluğunu alması beklenmektedir.

Cumartesi günleri çalışılmaktadır.
Çalışma saatleri: 08.00 - 19.00 olacaktır.

Adayların başvurularını mutlaka fotoğraflı iş tanımı bulunan CV ile yapmaları rica olunur. Başvurularda referans bilgisi bulunması gereklidir. Sayılı koşulları eksiksiz taşıyan cvler dikkate alınacaktır.

Hukuk sektörü dışında çalışan adayların başvurmaması rica olunur. Aksi halde başvuru dikkate alınmayacaktır.

Büro Sekreteri ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Bakırköy
İlan Tarihi 18/04/2016
Cinsiyet Kadın
Yaş Aralığı 25 - 55
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Ömür Hukuk Danışmanlığı
Sektör / Bölüm / Pozisyon Hukuk / Sekreterlik / Yönetici Sekreteri