Ömür Hukuk Danışmanlığı Çağrı Merkezi Tahsilat Elemanı - Call Center Agent İş İlanı

Çağrı Merkezi Tahsilat Elemanı - Call Center Agent iş ilanı açıklaması

Bakırköy İncirli Caddesi üzerinde bulunan hukuk büromuz Türkiye'nin en çok tercih edilen telekomünikasyon şirketi TÜRK TELEKOM A.Ş. bünyesindeki sabit, mobil (AVEA) , internet (TTNET) ve dijital yayıncılık (TİVİBU) şirketlerinin icra takibi işlemleri yoluyla alacak tahsil işlemlerini yapmaktadır.

Bu kapsamda büromuza call center agent - alacak tahsil uzmanı/ çağrı merkezi tahsilat elemanı alınacaktır.

Adaylardan; kurum borçluları ile telefonda görüşüp tahsilat yapacak ikna kabiliyeti olan daha önceden hukuk bürosunda; özellikle telekomünikasyon ( t.telekom, turkcell, vodafone) tahsilatında çalışmış, başarılı, takım çalışmasına uyum sağlayabilecek, diksiyonu düzgün ,deneyimli, zaman planlaması iyi olan ve tercihen IHOPE, UYAP ve Microsoft Ofis programlarını kullanmayı bilmeleri beklenmektedir.
Çalışma saatleri: 08.20 - 18.20
Ayda 1 kez cumartesi çalışması yapılmaktadır.
Yol ücreti ve yemek kartı verilmektedir.
Başarı hedefini tutturan çalışanlar yüksek tutarlı prim almaktadırlar.
Yılın en başarılı çalışanına bütün masrafları içinde her şey dahil Kıbrıs tatili hediye edilmektedir.

Başvuruların online olarak yapılması gerekir. Kriterlere uygun olmayan adayların başvuruları dikkate alınmayacaktır.

Çağrı Merkezi Tahsilat Elemanı - Call Center Agent ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Bakırköy
İlan Tarihi 09/05/2016
Cinsiyet Farketmez
Yaş Aralığı 25 - 50
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Ömür Hukuk Danışmanlığı
Sektör / Bölüm / Pozisyon Hukuk / Çağrı Merkezi / Uzman Yard