Çağrı Merkezi Görevlisi iş ilanı açıklaması
1981 yılından beri kesintisiz faaliyet gösteren Şenol Hukuk Bürosu, 2008 yılında kurumsal müvekkillerine alacak takibi konusunda operasyonel hizmet sunmak üzere Şenol Çağrı Merkezi’ni kurmuştur. 2013 yılında ise limited şirket haline gelen Şenol Çağrı Merkezi, 2014 yılında uçtan uca alacak takibi operasyonunu büyüterek, çalışan sayısını her geçen gün arttırmayı hedeflemiştir.
İstenen Yetenek ve Uzmanlıklar;
* En az lise mezunu,
* 18-35 yaşları arasında,
* Telefonda etkili iletişim kurabilen, diksiyonu düzgün,
* İç motivasyonu yüksek, zaman yönetimi konusunda hassas,
* Problem çözme becerisi gelişmiş,
* Ms ofis programlarına hakim ve hızlı klavye kullanabilen çağrı merkezi müşteri temsilcisi arıyoruz.