Çağrı Merkezi Kurumsal Satış Müşteri Temsilcisi- İzmir iş ilanı açıklaması
Genel Nitelikler:
• En az lise mezunu
• Tercihen Çağrı Merkezinde Müşteri Temsilciliği yapmış
• Telefonda iletişim ve ikna becerisi gelişmiş
• Müşteri ve hedef odaklı çalışabilen
• Satış alanında kariyer yapmayı hedefleyen
• Esnek ve yoğun çalışma temposuna ayak uydurabilecek
• Ms ofis programlarına hakim ve hızlı klavye kullanabilen
• Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış veya en az 2 yıl süre ile tecilli durumda olan
• İzmir’de ikamet eden
İş tanımı
• Belirlenen datalar üzerinden dış arama yaparak ürünlerinin satışını, tanıtımını gerçekleştirmek
• Belirli standartlar doğrultusunda müşteriye doğru bilgilerle satış süreci ve ikna süreci uygulamak
• Satış fırsatlarını değerlendirmek, belirlenen performans kriterlerine uyarak, hedeflere ulaşmak