Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi (Asus Projesi iş ilanı açıklaması
Şirket / İş Tanımı
Hedef Başarmaksa Doğru Yerdesiniz...
Türkiye’nin en büyük dış kaynak çağrı merkezlerinden biri olarak,
4.500'in üzerindeki çalışanımızla,
İstanbul’da 4, Malatya ve Şanlıurfa’da toplam 6 ayrı lokasyonda
80’den fazla iş ortağımıza,
Finanstan telekomünikasyona, otomotivden enerjiye kadar birçok farklı sektörde hizmet sunmaktayız.
2000 yılından bu yana, farklı sektörlerdeki deneyimimiz, bilgi birikimimiz ve tecrübemizle hizmetinizdeyiz.
CMC’nin %100 hissesine sahip olan Uluslararası Çağrı Merkezi Hizmetleri A.Ş.’nin nihai %100 hissedarı İngiltere merkezli bir özel sermaye (private equity) yatırımcısı olan Mid Europa Partners’dır (“Mid Europa”).
Mid Europa, kuruluşundan beri topladığı ve yönettiği yaklaşık 4.2 milyar Euro fonla, Orta ve Doğu Avrupa ve Türkiye’deki büyüyen pazarlara odaklanan, gelişen ve lider konumundaki özel şirketlere yatırım yapan bir gruptur. 1999’da kurulan Mid Europa, Londra, İstanbul, Budapeşte ve Varşova’daki ofisleriyle bölgede özel sermaye yatırımcılarının öncülerindendir ve bugüne kadar çeşitli sektörlerde, Türkiye dahil 18 ülkede 31 yatırım gerçekleştirmiştir.
Aranan Nitelikler
En az lise mezunu,
18-32 yaş arası,
Türkçe’ yi doğru kullanabilen,
Akıcı ve düzgün bir diksiyona sahip,
Müşteri ve hizmet odaklı çalışma yetkinliğine sahip,
Ekip çalışmasına istekli,
İkna kabiliyetine güvenen,
Sorumluluk ve insiyatif sahibi,
İnsan ilişkilerinde başarılı,
Bilgisayar kullanabilen,
Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış veya 2 yıl tecilli.
Görev Tanımı
Gelen çağrılara operasyonel hedefler doğrultusunda, belirlenmiş konuşma kalitesi standartlarına uygun olarak doğru cevap vermek,
Proje Aylık Hedefler Doğrultusunda verilen hedeflerin gerçekleştirmek (Hizmet Kalitesi, Müşteri memnuniyeti, Müşteri Şikayeti )
Müşteri ile ilk kontakta çözülemeyen problemleri ilgili birimlere iletmek,
Ürüne yönelik her türlü bilgiye detaylı sahip olmak ve müşteri ihtiyacına göre ürünü sunmak için bilgilerini sürekli güncel tutmak, bunun içinde gerekli kaynakları kullanmak (web sitesi, eğitim dokümanları vb. etkin kullanmak),
Ürün ve ekran eğitimlerine katılarak müşterilere doğru bilgi aktarmak,
Problemi veya talepleri çözülmüs olan müsterilere geri dönüs gerekiyorsa en kısa sürede arayıp, bilgilendirme yapmak/ işlemini takip etmek ve sonuçlandırmak,
Çalısma gün, saatlerine ve mola, yemek düzenine uyum göstermek,
Takım Lideri ve üst yöneticilerinden gelen geribildirimleri dikkate alarak aksiyon almak,