Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması
GENEL NİTELİKLER
Konuşarak Öğren geliştirdiği benzersiz uygulaması ile İstanbul Teknik Üniversitesi Teknoloji Geliştirme Merkezi'ne kabul edilmiş ilk dil eğitim projesidir.
- Güler yüzlü ve enerjisi yüksek,
- Telefonda ifade ve ikna kabiliyeti kuvvetli,
- Telefonla satış yapabilecek,
- Doğru bilgi aktarımı ve kaliteli hizmetle müşteri memnuniyeti sağlayabilecek,
- Müşteri odaklı bakış açısına sahip,
- Motivasyonu yüksek, zaman yönetimi konusunda hassas,
- Tercihen çağrı merkezi tecrübesi olan,
- Daha önceden telefon ile satış yapmış ve/veya kendine güvenen,
- Tercihen İngilizce bilen,
- Takım çalışmasına yatkın,
- 19 yaş ve üzerinde olan,
İstanbul Şirinevler'de bulunan merkezimizde maaş ve yüksek primle çalışacak ‘Tele-Satış Uzmanları’ alınacaktır.
Sosyal / Yan Haklar: Maaş + Prim + Yol Ücreti + Yemek
*Çalışma Yeri: İstanbul - Bahçelievler/Şirinevler'de olup, çalışma saatleri hafta içi her gün 08:30 - 18:30 ve ayda iki cumartesi günü 09:30 - 14:00 saatleri arasındadır.
İŞ TANIMI
Türkiye'de yaklaşık 20.000 kişiye hizmet veren dil eğitim sisteminin yurt içi satış biriminde görev alacak ve internet sitesi üzerinden başvuran adayları telefon ile arayıp ürün tanıtımı yaparak satış gerçekleştirecektir.