Çağrı Merkezi Operasyon Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması
GENEL NİTELİKLER
Konuşarak Öğren geliştirdiği benzersiz uygulaması ile İstanbul Teknik Üniversitesi - Teknoloji Geliştirme Merkezi'ne kabul edilmiş ilk dil eğitim projesidir.
Türkiye'de yaklaşık 20.000 kişiye hizmet veren dil eğitim sisteminin yurtiçi operasyon - satış biriminde görev alacak,
Doğru bilgi aktarımı ve kaliteli hizmetle müşteri memnuniyeti sağlayabilecek,
Telefonda ifade ve ikna kabiliyeti kuvvetli,
Telefonla operasyon süreçlerini yönetebilecek,
Müşteri odaklı bakış açısına sahip,
Motivasyonu yüksek, zaman yönetimi konusunda hassas,
Tercihen çağrı merkezi tecrübesi olan,
Tercihen İngilizce bilen,
Daha önceden telefon ile operasyon süreçlerinde çalışmış ve/veya kendine güvenen,
Satış hedeflerine göre görevlerini takip edecek ve planlama yapabilecek,
Takım çalışmasına yatkın,
22 yaşında ve üzerinde olan,
İstanbul Avrupa Yakasında ikamet eden,
İstanbul Şirinevler *'de bulunan merkezimizde çalışacak 'Çağrı Merkezi Operasyon Müşteri Temsilcileri' alınacaktır.
Sosyal / Yan Haklar: Prim + Ödül Sistemi
*Çalışma Yeri: İstanbul - Bahçelievler/Şirinevler'de olup, çalışma saatleri hafta içi her gün 08:30 - 18:30 ve ayda iki cumartesi günü 09:30 - 14:00 saatleri arasındadır.