TRENDYOL Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İş İlanı

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

Genel Nitelikler

• En az Lise mezunu,
• Benzer bir pozisyonda en az 1 sene deneyimi olan,
• 20-30 yaşları arasında olan,
• Vardiyalı sistemde çalışabilecek,
• MS Ofis programlarını çok iyi kullanabilen,
• Diksiyonu düzgün,
• Sözlü ve yazılı iletişim becerisi gelişmiş,
• İkna kabiliyeti olan,
• Sabırlı ve titiz,
• Yoğun iş temposuna ayak uydurabilecek.

İş Tanımı

• Müşteri Memnuniyeti standartları doğrultusunda satış sonrası hizmet vermek,
• Şirket hedef ve standartları doğrultusunda müşterilerin taleplerine ve şikayetlerine telefon ve e- mail yolu ile hızlı ve doğru çözümler bulmak,
• Gerekli departman sorumluları ile iletişim kurarak konuyu takip edip sonuçlandırmak

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Şişli
İlan Tarihi 24/05/2016
Cinsiyet Farketmez
Yaş Aralığı 20 - 30
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma TRENDYOL
Sektör / Bölüm / Pozisyon Diğer / Çağrı Merkezi / Müşteri Temsilcisi