Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması
Genel Nitelikler
• En az Lise mezunu,
• Benzer bir pozisyonda en az 1 sene deneyimi olan,
• 20-30 yaşları arasında olan,
• Vardiyalı sistemde çalışabilecek,
• MS Ofis programlarını çok iyi kullanabilen,
• Diksiyonu düzgün,
• Sözlü ve yazılı iletişim becerisi gelişmiş,
• İkna kabiliyeti olan,
• Sabırlı ve titiz,
• Yoğun iş temposuna ayak uydurabilecek.
İş Tanımı
• Müşteri Memnuniyeti standartları doğrultusunda satış sonrası hizmet vermek,
• Şirket hedef ve standartları doğrultusunda müşterilerin taleplerine ve şikayetlerine telefon ve e- mail yolu ile hızlı ve doğru çözümler bulmak,
• Gerekli departman sorumluları ile iletişim kurarak konuyu takip edip sonuçlandırmak