Türk Telekom-Avea Kurumsal Satış Kanalı Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İş İlanı

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

Genel nitelikler:
Türkiye'nin lider İnternet servis sağlayıcısı olan Türk Telekom'un Yetkili Kurumsal Satış Kanalı İstanbul / Eminönü - Fatih şubesinde büyütülmekte olan Call Center ekibine uzun vadeli çalışacak, Müşteri Temsilcisi ve Satış Destek bölümünde çalışacak Takım Arkadaşı aramaktayız.



-Çağrı Merkezi ya da Müşteri Hizmetleri alanında en az 1 yıl deneyimli,
-Müşteri memnuniyetinin kurumlar için vazgeçilmez olduğuna inanan
-En az lise mezunu
-Telefonda iletişim ve ikna becerisi gelişmiş, diksiyonu düzgün,
-Satış ve hedef odaklı
-Temel bilgisayar kullanımına hâkim
-Öğrenmeye ve kendisini geliştirmeye istekli
-Müşteri odaklı, insan ilişkilerinde başarılı
- Maaş+ Prim+Yemek+SGK imkanlarıyla
-İSTANBUL DIŞI BAŞVURULAR DEĞERLENDİRİLMEYECEKTİR

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Fatih
İlan Tarihi 21/02/2017
Cinsiyet Farketmez
Yaş Aralığı 20 ve üstü
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Türk Telekom-Avea Kurumsal Satış Kanalı
Sektör / Bölüm / Pozisyon Telekomünikasyon ve Network / Çağrı Merkezi / Satış Temsilcisi