Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması
Şirket Tanıtımı:
Dünya çapında mükemmel müşteri deneyimi sağlama konusunda lider konumda olan Teleperformance, uluslararası ölçekte firmalara hizmetler sağlar, kurumların müşteri hizmetleri, teknik destek, satış, pazarlama, tahsilat süreçlerinin yönetiminde üstün sonuçlar elde eder.
Teleperformance Grup, 65 ülkede, 75 dil ve lehçede, 311 Çağrı merkezinde 190.000'den fazla çalışanıyla farklı sektörlerde, çeşitli ülkelerde faaliyet gösteren büyük ölçekli uluslararası firmalara dış kaynaklı Çağrı Merkezi hizmeti sunmaktadır.
İŞ TANIMI
Türkiye İş Kurumuna kayıtlı ve yasa gereği engelli kapsamında değerlendirilebilecek
Engel durumu ofis içinde çalışmasına uygun olan
En az lise mezunu
Bilgisayar kullanabilen
Öğrenmeye hevesli
Çağrı merkezimize gelen çağrıların standartlara uygun cevaplanması; doğru bilgi aktarımı ve kaliteli hizmetle müşteri memnuniyetinin sağlanması sağlayacak “Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi” arayışımız bulunmaktadır.
Teleperformance hakkında daha fazla bilgi için lütfen facebook sayfamızı ziyaret edin
facebook.com/TeleperformanceTurkey