Turkcell Global Bilgi Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi / İzmir İş İlanı

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi / İzmir iş ilanı açıklaması

Genel Nitelikler:
• En az Lise mezunu, tercihen MYO/ üniversite mezunu
• Tercihen tahsilat deneyimli
• Telefonda iletişim ve ikna becerisi gelişmiş
• Hedef odaklı çalışabilen
• Problem çözme ve analitik düşünme yeteğine sahip
• Ekip çalışmasına yatkın
• Hizmet kalitesine ödem veren
• Analitik düşünme yeteneğine sahip
• Sürekli öğrenmeye ve gelişime açık
• Ms ofis programlarına hakim ve hızlı klavye kullanbilen
• Esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilen
• Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış veya en az 2 yıl süre ile tecilli durumda olan

Görev Yeri İzmir-Bornova ' dır


İş tanımı ;

• Müşterilere ödenememiş fatura tutarları hakkında bilgi verip ,bu tutarların ödenmesini ikna odaklı yaklaşımla sağlamak
• Kaliteli hizmet sunarak , kredi kartı ile anında tahsilat gerçekleştirmek ve kredi kartı olmayan müşterileri peşin ödemeye ya da taksitlendirme seçenekleri ile ilk kontakta çözüm önerisi ile yönlendirmek

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi / İzmir ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İzmir / Bornova
İlan Tarihi 05/09/2016
Cinsiyet Farketmez
Yaş Aralığı 19 - 39
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Turkcell Global Bilgi
Sektör / Bölüm / Pozisyon Danışmanlık / Çağrı Merkezi / Müşteri Temsilcisi