Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi - Kırıkkale iş ilanı açıklaması
Türk Telekom Grup Şirketi ve çağrı merkezi sektörünün liderlerinden AssisTT A.Ş. bünyesinde, “Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi” pozisyonunda KIRIKKALE Lokasyonumuz da çalışacak yeni çalışma arkadaşları arıyoruz.
Diksiyonu düzgün,
En az lise mezunu,
18-35 yaşları arasında,
Telefonda etkili iletişim kurabilen,
İkna ve analiz yeteneğine sahip,
Vardiyalı çalışmaya uyum gösterebilecek,
MS Office programlarını kullanabilen,
İş kalitesini ön planda tutarak, hedef odaklı çalışabilen,
İç motivasyonu yüksek, zaman yönetimi konusunda hassas,
Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış veya en az 2 yıl tecilli.
İŞ TANIMI
Müşteriler tarafından aranarak ilk ve tek kontakta, profesyonel konuşma adabı çerçevesinde, farklılığınızı ortaya koyarak müşteri problemlerini çözümlemek, yönlendirmek ve müşteri memnuniyetini oluşturmak.