Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi_trabzon iş ilanı açıklaması
GENEL NİTELİKLER
Şirket Tanıtımı:
Dünya çapında mükemmel müşteri deneyimi sağlama konusunda lider konumda olan Teleperformance, uluslararası ölçekte firmalara hizmetler sağlar, kurumların müşteri hizmetleri, teknik destek, satış, pazarlama, tahsilat süreçlerinin yönetiminde üstün sonuçlar elde eder.
Teleperformance Grup, 65 ülkede, 75 dil ve lehçede, 311 Çağrı merkezinde 190.000'den fazla çalışanıyla farklı sektörlerde, çeşitli ülkelerde faaliyet gösteren büyük ölçekli uluslararası firmalara dış kaynaklı Çağrı Merkezi hizmeti sunmaktadır.
En az Lise mezunu,
Tercihen Çağrı Merkezi iş deneyimi olan,
Vardiya düzeninde çalışabilecek,
Diksiyonu düzgün ve iletişimi kuvvetli,
Bilgisayar kullanabilen,
Müşteri memnuniyeti odaklı,
Ekip çalışmasına yatkın
İŞ TANIMI
Çağrı merkezimize gelen çağrıların standartlara uygun cevaplanması; doğru bilgi aktarımı ve kaliteli hizmetle müşteri memnuniyetinin sağlanması sağlayacak Trabzon lokasyonumuzda çalışabilecek “Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi” arayışımız bulunmaktadır.
TELEPERFORMANCE’IN ÇALIŞANLARINA SUNDUĞU FIRSATLAR
Bünyemize katılan arkadaşları dünya çapında başarı ile uyguladığımız yapılandırılmış gelişim programları olan TOPS ve BEST ile destekleyerek profesyonel gelişimlerini ve kariyer planlamalarını sağlıyoruz.
Teleperformance hakkında daha fazla bilgi için lütfen facebook sayfamızı ziyaret edin; facebook.com/TeleperformanceTurkey