Çağrı Merkezi Outbound Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması
Webhelp Türkiye olarak 3 lokasyonda 40 iş ortağı ve 2200 çalışanı ile Türkiye'nin lider çağrı merkezleri arasında yer almaktayız. Yetkin insan kaynağı, çağdaş teknolojik altyapısı ve etkin süreç yönetimiyle farklı sektörlere, 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet veren bir çağrı merkeziyiz. Gerek yönetim ekibi ve danışman kadroları gerekse kritik personeli ile yıllardır çağrı merkezi alanında kariyer imkanı sağlayan, profesyonel deneyime sahip ekiplerden oluşmaktayız.
•En az lise mezunu,
•18-30 yaş aralığında,
•09:00-18:30 saatleri arasında çalışacak,
•İkna kabiliyeti yüksek,
•Telefonla satış konusunda kendine güvenen,
•Hedef odaklı çalışabilecek,
•İyi derece MS Office programlarını kullanabilen,
•İletişim becerileri gelişmiş, diksiyonu düzgün,
•Takım çalışmasına yatkın,
•Dinamik, yoğun tempoya ayak uydurabilecek,
•Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış ya da en az 2 yıl tecilli,
•Avrupa yakasında ikamet eden adaylar.