Webhelp Türkiye Çağrı Merkezi Yabancı Dil Müşteri Temsilcisi İş İlanı

Çağrı Merkezi Yabancı Dil Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

Webhelp Türkiye olarak 3 lokasyonda 40 iş ortağı ve 2200 çalışanı ile Türkiye'nin lider çağrı merkezleri arasında yer almaktayız. Yetkin insan kaynağı, çağdaş teknolojik altyapısı ve etkin süreç yönetimiyle farklı sektörlere, 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet veren bir çağrı merkeziyiz. Gerek yönetim ekibi ve danışman kadroları gerekse kritik personeli ile yıllardır çağrı merkezi alanında kariyer imkanı sağlayan, profesyonel deneyime sahip ekiplerden oluşmaktayız.

•En az lise mezunu,
•Fransızca, İngilizce, Almanca veya Arapça dil bilgisine sahip, akıcı konuşabilen
•7/24 vardiyalı çalışabilecek,
•18-35 yaş aralığında,
•İyi derece MS Office programlarını kullanabilen,
•İletişim becerileri gelişmiş, diksiyonu düzgün,
•Çözüm odaklı, Takım çalışmasına yatkın,
•Dinamik, yoğun tempoya ayak uydurabilecek,
•Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış ya da en az 2 yıl tecilli,
•Avrupa yakasında ikamet eden adaylar.

Çağrı Merkezi Yabancı Dil Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Kağıthane
İlan Tarihi 17/01/2017
Cinsiyet Farketmez
Yaş Aralığı 18 - 35
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Webhelp Türkiye
Sektör / Bölüm / Pozisyon Çağrı Merkezi / Destek Hizmetleri / Müşteri Temsilcisi