Çağrı Merkezi Teknik Destek Danışmanı iş ilanı açıklaması
Müşteri Hizmetleri Danışmanlığı
Xerox, yarım yüzyıldan daha uzun bir süredir, döküman teknolojisinde ve hizmetlerinde lider bir firma olarak faaliyet göstermektedir. Bilgi ve belge yönetimlerimiz, Müşteri İlişkileri merkezlerimiz ve İnsan Kaynakları süreçlerimizle birlikte global anlamda yenilenmeye ve gelişmeye devam etmekteyiz.
Xerox İstanbul Ümraniye lokasyonumuz için özellikle telekomunikasyon sektörünün lideri olan; akıllı telefon, tablet, bilgisayar gibi ürünleriyle ve uygulamalarıyla, teknoloji pazarının önde giden markalarından biri olan müşterimiz için: telefondan teknik destek verebilecek uzmanlar aramaktayız;
Hedefler:
• Gelen aramalara cevap vermek
• Birinci seviye akıllı telefonlar ve tabletler için teknik destek sağlamak
• Telefonda teknik problemlere çözüm üretmek
Nitelikler:
• En az Lise tercihen Meslek Yüksek Okulu veya Üniversite mezunu
• İngilizce okuma, yazma ve konuşma düzeyi orta seviye olan
• İngilizce operasyon sistemlerini rahat bir şekilde kullanabilecek
• İletişim becerileri kuvvetli, telefonda iyi iletişim kurabilen, diksiyonu düzgün
• Müşteri memnuniyetini hedef alabilecek
• Takım çalışmasına uyumlu
• 08:00 - 20:00 saatleri arasında değişen vardiya sistemi ile çalışabilecek
• Telekomünikasyon teknolojilerine ve uygulamalarına hakim ve bu alanda uluslararası çalışma ortamında uzmanlaşmak isteyen
• Tercihen çağrı merkezi teknik destek danışmanı olarak tecrübesi olan
• Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış veya en az iki yıl tecilli olan çalışma arkadaşları aramaktayız.
Olanaklar:
• Tam zamanlı çalışma
• Sektör şartlarına uygun güvenilir maaş sistemi
• Servis olanakları
• Sodexo yemek yardımı
• Çalışan annelerin 0-6 yaş arası çocukları için kreş olanağı
• Sürekli ve yoğun eğitim süreçleri
• Aktif olarak geri bildirim seansları ve dinamik bir ekip çalışması
• Gelişen ve ilerleyen kariyer olanakları
• Uluslararası bir çalışma ortamı