Hertz Rent a Car Finans Elemanı İş İlanı

Finans Elemanı iş ilanı açıklaması

İş Tanımı


Dünyanın ilk araç kiralama firması olan Hertz 1918 yılında Amerika'da kurulmuştur. Bugün 150'den fazla ülkede, dünya geneline yayılmış 8500'e yakın kiralama ofisiyle müşterilerine hizmet vermekte ve dünyanın en büyük günlük otomobil kiralama filosunu yönetmektedir.

Türkiye'de havalimanı ve şehiriçi ofislerimiz ve bayilerimizle beraber sayısı 40' a varan şube ağımızla hizmet vermektedir.

 Aşağıdaki konularda tercihen bigi ve deneyim sahibi Finans Elemanı arayışındayız.

  • Günlük banka işlemlerinin takibini gerçekleştirmek (tahsilatlar, ödemeler, döviz işlemleri vb.),
  • Nakit akışını takip etmek ve raporlamasını yapmak,
  • Kredi kartı slipleri ve gün sonu raporları ile ilgili çeşitli işlemler, 
  • Günlük/Aylık finansman raporlarını hazırlamak,
  • Görev dahilinde bankalarla ilgili çeşitli işlemler(blokeler vs.)

Aranan Nitelikler


Firmamız Merkez Ofisi bünyesinde değerlendirilecek aşağıdaki nitelikleri taşıyan Finans Elemanı aranmaktadır.

  • Üniversitelerin İktisat, Maliye ve Bankacılık bölümlerinden mezun,
  • Finansal konularda 1 yıl deneyimli,
  • Analitik bakış açısına sahip,
  • MS Office programlarına hakim,
  • Nakit yönetimi, kasa, banka, kredi kartı, tahsilat ekstresi, veri girişi ve takibinde tecrübeli,
  • Disiplinli, takipçi, dikkatli ve sonuç odaklı,
  • Planlama, raporlama ve organizasyon becerileri gelişmiş olan,
  • Tercihen Anadolu yakasında ikamet eden,
  • Tercihen İngilizce bilen.

Finans Elemanı ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Tümü
İlan Tarihi 11/06/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Hertz Rent a Car
Sektör / Bölüm / Pozisyon Hizmet / Finans / Eleman