Hertz Rent a Car Finans Uzmanı İş İlanı

Finans Uzmanı iş ilanı açıklaması

İş Tanımı


Dünyanın ilk araç kiralama firması olan Hertz 1918 yılında Amerika'da kurulmuştur. Bugün 150'den fazla ülkede, dünya geneline yayılmış 8500'e yakın kiralama ofisiyle müşterilerine hizmet vermekte ve dünyanın en büyük günlük otomobil kiralama filosunu yönetmektedir.Türkiye'de havalimanı ve şehiriçi ofislerimiz ve bayilerimizle beraber sayısı 40'a varan şube ağımızla hizmet vermektedir.

İş tanımı:

  • Günlük banka işlemlerinin takibini (tahsilatlar, ödemeler, döviz işlemleri vb.) gerçekleştirmek ,
  • Nakit akışını takip etmek ve raporlamasını yapmak,
  • Kredi kartı slipleri ve gün sonu raporları ile ilgili çeşitli işlemleri gerçekleştirmek, 
  • Günlük/Aylık finansman raporlarını hazırlamak,
  • Görev dahilinde bankalarla ilgili çeşitli işlemleri (blokeler vs)gerçekleştirmek.

Aranan Nitelikler


Firmamız Merkez Ofisi bünyesinde değerlendirilecek aşağıdaki nitelikleri taşıyan Finans Uzmanı aranmaktadır. 

  • Üniversitelerin İktisat, Maliye ve Bankacılık bölümlerinden mezun,
  • Finansal konularda en az 2 yıl deneyimli,
  • Analitik bakış açısına sahip,
  • MS Office programlarına hakim,
  • Nakit yönetimi, kasa, banka, kredi kartı, tahsilat ekstresi, veri girişi ve takibinde tecrübeli,
  • Disiplinli, takipçi, dikkatli ve sonuç odaklı,
  • Planlama, raporlama ve organizasyon becerileri gelişmiş olan,
  • Tercihen Anadolu yakasında ikamet eden,
  • Tercihen İngilizce bilen.

Finans Uzmanı ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Tümü
İlan Tarihi 11/06/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Hertz Rent a Car
Sektör / Bölüm / Pozisyon Hizmet / Finans / Uzman