Turkcell Global Bilgi Finansal Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi- İzmir İş İlanı

Finansal Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi- İzmir iş ilanı açıklaması

Genel Nitelikler

En az Lise, tercihen Önlisans ve Lisans mezunu
Esnek ve yoğun çalışma temposuna uyum sağlayabilecek
Etkin iletişim, problem çözme, ikna ve analiz etme yetkinliklerine sahip
Müşteri ve hedef odaklı
Ms Office programlarına hakim ve hızlı klavye kullanabilen
Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış ve en az 2 yıl süre ile tecilli durumda olan

İş tanımı

Çağrı merkezimize gelen finansal çağrıların standartlara uygun cevaplanması; doğru bilgi aktarımı ve kaliteli hizmetle müşteri memnuniyetinin sağlanması

Finansal Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi- İzmir ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İzmir / Tümü
İlan Tarihi 09/01/2017
Cinsiyet Farketmez
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Turkcell Global Bilgi
Sektör / Bölüm / Pozisyon Danışmanlık / Çağrı Merkezi / Müşteri Temsilcisi