Turkcell Global Bilgi Flamanca Bilen Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İş İlanı

Flamanca Bilen Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

Genel Nitelikler

En az Lise, tercihen Önlisans ve Lisans mezunu
Esnek ve yoğun çalışma temposuna uyum sağlayabilecek
Etkin iletişim, problem çözme, ikna ve analiz etme yetkinliklerine sahip
Müşteri ve hedef odaklı
Ms Office programlarına hakim ve hızlı klavye kullanabilen
Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış ve en az 1 yıl süre ile tecilli durumda olan
Akıcı seviyede Flamanca konuşabilen

İş tanımı

Çağrı merkezimize gelen çağrıların standartlara uygun cevaplanması; doğru bilgi aktarımı ve kaliteli hizmetle müşteri memnuniyetinin sağlanması

Flamanca Bilen Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu Ankara / Tümü
İlan Tarihi 20/12/2016
Cinsiyet Farketmez
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Turkcell Global Bilgi
Sektör / Bölüm / Pozisyon Danışmanlık / Çağrı Merkezi / Müşteri Temsilcisi