Competence Call Center Flemenkçe Bilen Çağrı Merkezi Elemanı İş İlanı

Flemenkçe Bilen Çağrı Merkezi Elemanı iş ilanı açıklaması

Competence Call Center Avrupa’nın lider çağrı merkezlerindendir. 5000’den fazla müşteri temsilcisiyle, 16 farklı lokasyonda ve 8 farklı ülkede en yüksek seviyede müşteri memnuniyeti sağlamaktadır.
Kaliteli çözümler sunduğumuz için ulusal ve uluslararası tanınan şirketlerin komünikasyon alanında birinci tercihleri olmaktayız. CCC en başarılı Outsource şirketlerinden biri kabul edilmektedir ve geleceğe dönük olarak giderek büyümeyi hedefleyen bir yol izlemektedir.
Bu sayede çalışanlarımız giderek büyüyen şirket politikamızda kendilerine pozitif bir pay çıkarabilmektedir.

19 yaşını doldurmuş,
Tercihen Müşteri Hizmetleri ve Çağrı merkezi alanında tecrübesi olan,
Türkçe dil bilgisi yanı sıra artı olarak ana dil seviyesinde Flemenkçe dil bilgisine sahip (okuma, yazma, konuşma)
Mükemmel iletişim becerilerine sahip,
Çözüm odaklı çalışmayı kendisine ilke edinmiş olan,
MS Office uygulamalarını iyi kullanabilen,
Esnek çalışma saatlerinde çalışabilen,
Diksiyonu düzgün,
Kariyer hedefleri olan ve geleceğini bizimle şekillendirmek isteyen adaylar

İŞ TANIMI

Çağrı merkezimiz için, Flemenkçe dil bilgisine sahip "Müşteri Temsilcileri" arıyoruz.
Inbound ve backoffice kanallar ile müşteriye destek verilmesi,
Müşterilerin problemlerinin çözümlenmesi ve yönlendirilmesi,
Müşteri Memnuniyeti felsefesi ile hizmet verilmesi,

Flemenkçe Bilen Çağrı Merkezi Elemanı ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Kağıthane
İlan Tarihi 10/04/2017
Cinsiyet Farketmez
Yaş Aralığı 19 ve üstü
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Competence Call Center
Sektör / Bölüm / Pozisyon Çağrı Merkezi / Çağrı Merkezi / Eleman