Apple Store'da, donanımlı bir uzman olarak sorunları çözümleyip ürünleri onararak müşterilerin Apple'a duydukları güvenin devam etmesini sağlayan sizsiniz. Genius Bar’a gelen müşterilerin teknik problemlerine hızlı çözümler bulmak için problem çözme ve insan ilişkileri konusundaki yeteneklerinizi kullanırsınız. Ayrıca ekip üyelerini ürünler konusunda eğitirken, kendi teknik bilginizi de güncel tutarsınız. Mükemmel müşteri hizmetiniz ve empatik yaklaşımınızla, her gün “Genius” öneriler sunar ve desteklersiniz.
İş Tanımı
Bir “Genius” olarak, ihtiyacı olan Apple müşterilerine uygulamalı teknik destek sağlarken arkadaşça bir yaklaşımla açıklayıcı öneriler sunarsınız. Ürünlerle ilgili sorunları anında tespit eder, sorunun kaynağını müşterilerinize sabırla ve empatiyle anlatırsınız. Ayrıca ürünün onarım ya da parça değişim ihtiyacını belirledikten sonra, müşterilerinize ürünün çabucak kullanılır hale gelmesini sağlayacak çözümler sunarsınız. Birden fazla müşteriyle ilgilenirken bile, hem müşterilerinizin hem kendinizin zamanının değerli olduğunun bilincindesinizdir. Apple'ın hizmet taahhüdünü hızlı ve deneyimli tarzınızla yerine getirirsiniz. Danışmanlık yaparken, eğitim verirken, bilgilerinizi ve hatta ipuçlarını anlatırken, hem müşterilerinizin hem çalışma arkadaşlarınızın güvenini kazanırsınız.
Temel Nitelikler
Ek Nitelikler
İlan lokasyonu | İstanbul Anadolu / Tümü İstanbul Avrupa / Tümü |
İlan Tarihi | 30/05/2016 |
Cinsiyet | Belirlenemedi |
Çalışma Şekli | Part Time (Yarı Zamanlı) |
Firma | Apple |
Sektör / Bölüm / Pozisyon | Bilişim / Müşteri İlişkileri / Teknik Uzman |