Pronet Güvenlik Hizmetleri A.Ş. İngilizce Bilen Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İş İlanı

İngilizce Bilen Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

İş Tanımı
  • Müşteriden gelen çağrılarda teknik ve ilgili tüm talepleri karşılayarak çözüm sağlanmasından sorumlu olmak
  • Gelen alarmlara müdahale ederek gerekli yönlendirmeleri yapmak

Aranan Nitelikler
  • En az Meslek Yüksekokulu mezunu veya devam mecburiyeti olmayan öğrenci
  • İngilizce çağrı karşılama alanında en az 1 yıl tecrübeli
  • Yazılı ve sözlü çok iyi derece İngilizce bilen
  • Takım çalışmasına yatkın, müşteri odaklılığı yüksek
  • Dinamik, yoğun bir tempoda 7/24 vardiyalı bir sistemde çalışabilecek
  • Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış veya en az 2 yıl tecilli
  • Avrupa yakasında çalışmaya sıcak bakan

 

‘'İngilizce Bilen Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi'’ aranmaktadır.  

 

*Çalışma yeri Haliç /Flatofis Genel Müdürlük Binası olacaktır.


İngilizce Bilen Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Pronet Güvenlik Hizmetleri A.Ş.
Sektör / Bölüm / Pozisyon Çağrı Merkezi Ürün ve Hizmetleri / Müşteri İlişkileri / Eleman