İş Tanımı - Müşteriden gelen çağrılarda teknik ve ilgili tüm talepleri karşılayarak çözüm sağlanmasından sorumlu olmak
- Gelen alarmlara müdahale ederek gerekli yönlendirmeleri yapmak
Aranan Nitelikler - En az Meslek Yüksekokulu mezunu veya devam mecburiyeti olmayan öğrenci
- İngilizce çağrı karşılama alanında en az 1 yıl tecrübeli
- Yazılı ve sözlü çok iyi derece İngilizce bilen
- Takım çalışmasına yatkın, müşteri odaklılığı yüksek
- Dinamik, yoğun bir tempoda 7/24 vardiyalı bir sistemde çalışabilecek
- Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış veya en az 2 yıl tecilli
- Avrupa yakasında çalışmaya sıcak bakan
‘'İngilizce Bilen Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi'’ aranmaktadır.
*Çalışma yeri Haliç /Flatofis Genel Müdürlük Binası olacaktır.