Competence Call Center İngilizce-Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi (Moda Sektörü İş İlanı

İngilizce-Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi (Moda Sektörü iş ilanı açıklaması

Competence Call Center Avrupa’nın lider çağrı merkezlerindendir. 5000’den fazla müşteri temsilcisiyle, 8 farklı ülkede ve 16 lokasyonda en yüksek seviyede müşteri memnuniyeti sağlamaktadır.
Kaliteli çözümler sunduğumuz için ulusal ve uluslararası tanınan şirketlerin komünikasyon alanında birinci tercihleri olmaktayız. CCC en başarılı Outsource şirketlerinden biri kabul edilmektedir ve geleceğe dönük olarak giderek büyümeyi hedefleyen bir yol izlemektedir.
Bu sayede çalışanlarımız giderek büyüyen şirket politikamızda kendilerine pozitif bir pay çıkarabilmektedir.

Modaya sen de meraklı mısın?

Cevabın evet ise, belki de aradığımız aday sensin!

İŞİN TANIMI:

Moda akımlarına öncülük eden uluslararası perakende sektöründe lider grubun e-ticaret operasyonunda yer alacak çalışma arkadaşları arıyoruz.

Müşterilerin ihtiyaçlarını anlayarak, kusursuz bir müşteri deneyimi sağlamak,
Çözüm odaklı yaklaşımla müşteri talep ve şikayetlerini karşılamak,
Farklı iletişim kanalları ile müşteri iletişimini yönetmek,
Müşteri ve mağazalarda ilk iletişim noktası olmak,
Gelecek olan müşteri ve mağaza taleplerini karşılama,
Ürünler hakkında bilgi verme,
Sipariş durumlarının takibi,
Müşteri memnuniyetini sağlamaya katkıda bulunmak.

ARANAN NİTELİKLER:

19 Yaşını doldurmuş ve en az lise mezunu,
Ana dil seviyesinde İngilizce yetkinliği,
MS Office programlarına hakim,
Tercihen moda, mağazacılık ve çağrı merkezi deneyimli,
Telefonda akıcı ve etkin konuşabilen, diksiyonu düzgün,
Çözüm odaklı, takip yeteneği güçlü,
Takım çalışması ve Esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek,
Erkek adaylarda tercihen askerlik sürecini tamamlamış,
Motivasyonu yüksek, insan ilişkilerinde güçlü,
Pozitif iletişim yetkinliğine sahip,
Detaylara önem veren, dikkatli ve düzenli çalışmayı prensip edinmiş,
İş kalitesini ön planda tutarak hedef odaklı çalışabilen, takım arkadaşları arıyoruz.

İngilizce-Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi (Moda Sektörü ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Kağıthane
İlan Tarihi 19/04/2017
Cinsiyet Farketmez
Yaş Aralığı 19 - 32
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Competence Call Center
Sektör / Bölüm / Pozisyon Çağrı Merkezi / Çağrı Merkezi / Müşteri Temsilcisi