Comdata Türkiye Kalite Yönetimi Uzman Yardımcısı İş İlanı

Kalite Yönetimi Uzman Yardımcısı iş ilanı açıklaması

İş Tanımı
  • Çağrı merkezi hizmeti veren müşteri temsilcilerinin ses kayıtlarının dinlenerek kaliteye bağlı ölçüm ve değerlendirmelerin gerçekleştirilmesi,
  • Çağrı Merkezi Yönetim birimlerine değerlendirme sonuçlarının iletilmesi,
  • Ses kayıt değerlendirme raporlarının analiz edilerek iyileştirilmesi gereken noktaların tepiti ve ilgili operasyon yönetimi ile paylaşılması
  • Değerlendirme sonucu ortaya çıkan eğitim ihtiyaçlarının ilgili birimlere yönlendirilmesi,
  • Müşteri memnuniyetinin artmasına katkıda bulunacak tespitlerinin yönetim ile paylaşılması

 


Aranan Nitelikler
  • En az ön lisans mezunu, tercihen lisans mezunu,
  • Çağrı Merkezi iş deneyimi bulunan,
  • İyi bir diksiyona ve ses tonuna sahip,
  • Etkin dinleme ve değerlendirme becerilerine sahip,
  • Yazılı ve sözlü iletişimi etkin kullanabilen,
  • Zaman Yönetimi ve Planlama yetkinliğine sahip,
  • Objektif değerlendirme ve hizmet odaklı yaklaşımı benimsemiş,
  • MS Office ve genel bilgisayar kullanımına hakim

Kalite Yönetimi Uzman Yardımcısı ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu Konya / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Firma Comdata Türkiye
Sektör / Bölüm / Pozisyon Çağrı Merkezi Ürün ve Hizmetleri / Bilgi Teknolojileri / Uzman Yardımcısı