Fedex Express MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ ELEMANI / İSTANBUL İş İlanı

MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ ELEMANI / İSTANBUL iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

Connect to a world of opportunities. We don’t just deliver packages; we deliver a great career too.”

 

FedEx is world’s largest express shipping company. As an authority on logistics and transportation, FedEx
fuels global commerce by connecting businesses to more than 220 countries and territories worldwide.
With more than 670 aircraft and over 275.000 employees serving more than 375 airport FedEx consistently
ranks among the world’s most admired and trusted employers.

 

 

Çağrı Merkezi birimimiz için, Müşterilerden gelen tüm çağrıları zamanında almak ve sonuçlandırmak, Telefonda müşteri bilgilendirmesini gerçekleştirmek için takım arkadaşları aramaktayız.


Aranan Nitelikler
  • En az lise mezunu,
  • Çok iyi derecede ingilizce bilen,
  • Müşteri odaklı ve İnsan ilişkilerinde başarılı,
  • Genç, Dinamik ve Enerjik,
  • İkna kabiliyetine sahip,
  • En az 1 yıl Çağrı Merkezi deneyimli,
  • MS Office ve diğer ofis araçlarını iyi derecede kulanabilen,
  • Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış olmak

MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ ELEMANI / İSTANBUL ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Fedex Express
Sektör / Bölüm / Pozisyon Taşımacılık / Müşteri İlişkileri / Eleman