Apsiyon Müşteri Destek Uzmanı İş İlanı

Müşteri Destek Uzmanı iş ilanı açıklaması

İş Tanımı
  • Müşterilere telefon üzerinden desteği sağlamak, 
  • Müşteri operasyonlarını gerçekleştirmek,
  • Müşterilerden gelen geri bildirimleri cevaplamak, gerektiği durumda yazılım ekibine yönlendirmek,
  • Müşteri problemleri ile alakalı doğru ve pratik çözüm üretmek,
  • Müşterilerin ihtiyaçlarını doğru analiz etmek, Apsiyon'un ya da iş ortaklarının sunduğu ürünleri müşterilere tanıtmak,
  • Yazılım departmanı ile koordineli şekilde çalışarak yeni çözümler üretilmesine ve ürün geliştirilmesine katkı sağlamak.

Aranan Nitelikler
  • Ticaret lisesi veya üniversite mezunu,
  • Bilgisayarlı muhasebe konusunda en az 2 yıl tecrübeli,
  • MS Office uygulamalarını etkin bir şekilde kullanabilen,
  • Analitik düşünebilen,
  • Diksiyonu düzgün,
  • İnsan ilişkilerinde başarılı,
  • Takım çalışmasına yatkın,
  • Aktif olarak araç kullanan,
  • Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış,
  • İstanbul Anadolu Yakası’nda ikamet eden.

Müşteri Destek Uzmanı ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Tümü
İlan Tarihi 20/07/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Apsiyon
Sektör / Bölüm / Pozisyon Bilişim / Bilgi Teknolojileri / Uzman Yardımcısı