Telefon ya da dijital iletişim kanallarının kullanılarak müşteri adayları ile ilk sağlıklı ve etkin iletişimin kurulması,
Müşteri adaylarına sorular yönelterek müşterinin ihtiyaçlarını anlamak ve bu ihtiyaçlara yönelik doğru verileri toplamak,
Yapılan görüşmelerle ilgili verileri CRM sistemine işlemek ve görüşme verilerini en doğru şekilde raporlamak,
Veri toplama süreciyle ilgili bağlı bulunulan yönetici ile düzenli olarak iletişime geçmek ve sürecin iyileştirilmesine katkıda bulunmak,
Müşteri adayının ihtiyaçları doğrultusunda ilgili satış ekibine yönlendirme yapmak.
Tercihen çağrı merkezi deneyimi olan,
Detaylara önem veren, analitik düşünebilen,
Yazılı ve sözlü iletişimi kuvvetli,
Yoğun çalışma ortamına uyum sağlayabilecek, takım çalışmasına yatkın,
Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış ya da en az 2 yıl tecilli,
İstanbul Anadolu Yakası'nda ikamet eden.