Alışverişi keyfe dönüştüren, gücünü milyonlarca kayıtlı üyesi ve 500’e yakın genç ruhlu profesyonelinden alan, aylık 22 milyon ziyaretçi sayısına ulaşan, “en iyi online mağaza” ve “son 5 yılın en hızlı büyüyen şirketi” gibi onlarca ödülün sahibi olan hepsiburada.com’da çalışmaya hazır mısın?
Cevabın evetse, kariyerinde sağlam bir adım atman için aramıza katılmanı bekliyoruz.
Müşterilerin talep ve şikayetlerine telefon veya e-mail ile hızır gibi yetişecek,
tüm bunları yaparken şirketin hedef ve standartlarını unutmayacaksan, bu işler de seni unutmayacak.
• Tercihen üniversite, en az yüksekokul mezunu
• Tercihen çağrı merkezi deneyimi olan
• Vardiyalı çalışabilecek
• Yoğun iş temposuna ayak uydurabilecek
• MS Office uygulamalarına hâkim
• Sözlü ve yazılı iletişim becerisi gelişmiş
• Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış
İlan lokasyonu | İstanbul Anadolu / Tümü Kocaeli / Tümü |
İlan Tarihi | 30/05/2016 |
Cinsiyet | Belirlenemedi |
Çalışma Şekli | Tam zamanlı |
Firma | Hepsiburada.com |
Sektör / Bölüm / Pozisyon | Bilişim / Müşteri İlişkileri / Eleman |