Hepsiburada.com Müşteri Hizmetleri Sorumlusu İş İlanı

Müşteri Hizmetleri Sorumlusu iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

Alışverişi keyfe dönüştüren, gücünü milyonlarca kayıtlı üyesi ve 500’e yakın genç ruhlu profesyonelinden alan, aylık 22 milyon ziyaretçi sayısına ulaşan, “en iyi online mağaza” ve “son 5 yılın en hızlı büyüyen şirketi” gibi onlarca ödülün sahibi olan hepsiburada.com’da çalışmaya hazır mısın?

Cevabın evetse, kariyerinde sağlam bir adım atman için aramıza katılmanı bekliyoruz.
Müşterilerin talep ve şikayetlerine telefon veya e-mail ile hızır gibi yetişecek,

  • Daima doğru çözümler üretecek,
  • Sorunları bulmaca gibi çözecek,
  • İlgili departman sorumlularıyla dirsek temasında olup konuyu hem takip edecek hem de sonuçlandıracak,

tüm bunları yaparken şirketin hedef ve standartlarını unutmayacaksan, bu işler de seni unutmayacak.


Aranan Nitelikler

• Tercihen üniversite, en az yüksekokul mezunu
• Tercihen çağrı merkezi deneyimi olan
• Vardiyalı çalışabilecek
• Yoğun iş temposuna ayak uydurabilecek
• MS Office uygulamalarına hâkim
• Sözlü ve yazılı iletişim becerisi gelişmiş
• Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış


Müşteri Hizmetleri Sorumlusu ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Tümü
Kocaeli / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Hepsiburada.com
Sektör / Bölüm / Pozisyon Bilişim / Müşteri İlişkileri / Eleman