İş TanımıTürkiye'nin en büyük ve en çok sevilen e-ticaret sitesinde çalışmaya ne dersin? 1998 yılından beri Türkiye’de online alışverişin en güçlü ismi olan, hizmet anlayışıyla fark yaratan, 30 kategoride 600.000 ürün çeşitliliğiyle e-ticareti Türk insanına sevdiren ve artık bir vazgeçilmeze dönüşen Hepsiburada ailesinde senin de bir yerin olsun istiyoruz. Unutmadan; ailemiz sadece çalışanlarımızdan oluşmuyor, 7 milyonu aşkın üyemiz var!
2011, 2012, 2013 yıllarında Türkiye’nin en sevilen markası, 2013’te Yılın E-Ticaret Sitesi seçilen Hepsiburada, 2014’te de Türkiye’nin En Samimi Markası seçildi. Eğer sen de en iyi markaları en uygun fiyatlarla müşterisinin ayağına getiren e-ticaret efsanesi Hepsiburada’da çalışmak istiyorsan hemen başvur, yerini hazırlayalım. Hadi durma, gelecek burada!
- Tedarikçilerden direkt müşterilere gönderilen ürünler ile ilgili müşterilerden gelen şikayet, talep, ve işlemlerin karşılanması
- Arıza, iade, hasar, servis vb. satış sonrası hizmetleri ile ilgili taleplerin çözülmesi, tedarikçi-kargo koordinasyonunun sağlanması
- Tedarikçilerin gönderdiği soru, şikayet ve taleplerin karşılanması, ilgili olan departmanlar ile koordinasyonun sağlanması
- Kargo Bölge Müdürlükleri ve kargo şubeleriyle koordinasyonun sağlanması, kargo şubelerinden gelen taleplerin karşılanması
- Tedarikçilerin sevkiyat, stok ve sevk sürelerinin takiplerinin edilmesi
Aranan Nitelikler - Yüksek okul ya da üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun,
- Tercihen alanında en az 2 yıl deneyimli (Şikayet Yönetimi, Back Office, Operasyon, Satış Sonrası Hizmetler, Tedarikçi İlişkileri),
- Tercihen e-ticaret ya da internet sektöründe çalışmış,
- Yazılı ve sözlü iletişimi yeteneği kuvvetli,
- MS Office programlarını çok iyi kullanabilen,
- Tercihen SAP, CRM, ticket uygulamaları kullanmış,
- İş takibi yüksek, çözüm ve memnuniyet odaklı,
- Analitik yeteneği yüksek
- Esnek çalışma saatlerine uygun
- Stres altında çalışabilen
- İyi derecede ingilizce bilen,
- Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış.