İş Tanımı - Satış sonrası şikayet yönetimi konularında çalışmış,
- Müşteri sadakati çalışmalarında bulunmuş,
- Turizm sektörü ve Ticaret Bakanlığı ile ilgili Kanunlara ve mevzuatlara hakim,
“Müşteri İlişkileri ve Halkla İlişkiler Müdürü” arayışımız mevcuttur.
Aranan Nitelikler - Turizm alanında lisans düzeyinde öğrenim görmüş veya yüksek lisans yapmış,
- Müşteri İlişkileri ve Halkla İlişkiler alanlarında en az 5 yıl yöneticilik tecrübesi olan,
- CRM sistemi kurulum ve yönetim aşamalarında tecrübe sahibi,
- Problem çözme yeteneğine sahip olabilmek,
- Tercihen iyi derecede İngilizce bilen,
- Yöneticilik ve liderlik vasıflarına sahip olan,
- Temsil etme yeteneğine sahip, ikna kabiliyeti yüksek (özgüven, vizyon, sosyallik),
- Yazılı ve sözlü iletişimde başarılı, empati kurabilen, stres altında soğukkanlı ve kararlı olabilmek,
- Gelişime ve yeniliklere açık, yaratıcı olabilen, hedef/sonuç odaklı;
- Planlama kabiliyeti yüksek, pratik düşünebilme yetkinliğine sahip;
- Kişisel ilişkilerde objektif ve yapıcı davranabilmek,
- Organize çalışabilme yeteneğine sahip olmak,
- Detaylı düşünme ve raporlama yetkinliklerine sahip,
- Pozitif ve sonuç odaklı çalışma yetkinliklerine sahip,
- İyi derecede bilgisayar kullanım yeteneği ve bilgisine sahip olmak.