Club Jolly Turizm ve TİC. A.Ş Müşteri İlişkileri ve Halkla İlişkiler Müdürü İş İlanı

Müşteri İlişkileri ve Halkla İlişkiler Müdürü iş ilanı açıklaması

İş Tanımı
  • Satış sonrası şikayet yönetimi konularında çalışmış,
  • Müşteri sadakati çalışmalarında bulunmuş,
  • Turizm sektörü ve Ticaret Bakanlığı ile ilgili Kanunlara ve mevzuatlara hakim,

 

         “Müşteri İlişkileri ve Halkla İlişkiler Müdürü” arayışımız mevcuttur.


Aranan Nitelikler
  • Turizm alanında lisans düzeyinde öğrenim görmüş veya yüksek lisans yapmış, 
  • Müşteri İlişkileri ve Halkla İlişkiler alanlarında en az 5 yıl yöneticilik tecrübesi olan, 
  • CRM sistemi kurulum ve yönetim aşamalarında tecrübe sahibi,
  • Problem çözme yeteneğine sahip olabilmek, 
  • Tercihen iyi derecede İngilizce bilen, 
  • Yöneticilik ve liderlik vasıflarına sahip olan, 
  • Temsil etme yeteneğine sahip, ikna kabiliyeti yüksek (özgüven, vizyon, sosyallik), 
  • Yazılı ve sözlü iletişimde başarılı, empati kurabilen, stres altında soğukkanlı ve kararlı olabilmek, 
  • Gelişime ve yeniliklere açık, yaratıcı olabilen, hedef/sonuç odaklı; 
  • Planlama kabiliyeti yüksek, pratik düşünebilme yetkinliğine sahip; 
  • Kişisel ilişkilerde objektif ve yapıcı davranabilmek, 
  • Organize çalışabilme yeteneğine sahip olmak, 
  • Detaylı düşünme ve raporlama yetkinliklerine sahip, 
  • Pozitif ve sonuç odaklı çalışma yetkinliklerine sahip, 
  • İyi derecede bilgisayar kullanım yeteneği ve bilgisine sahip olmak.

Müşteri İlişkileri ve Halkla İlişkiler Müdürü ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Tümü
İlan Tarihi 09/06/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Club Jolly Turizm ve TİC. A.Ş
Sektör / Bölüm / Pozisyon Turizm-Otelcilik / Satış / Orta Düzey Yönetici