Club Jolly Turizm ve TİC. A.Ş Müşteri İlişkileri ve Halkla İlişkiler Personeli İş İlanı

Müşteri İlişkileri ve Halkla İlişkiler Personeli iş ilanı açıklaması

İş Tanımı
  • Misafir memnuniyetinin sağlanması için gelen talep ve şikayetleri ele alarak kaydetmek,
  • Bilgileri departman müdür ve müdür yardımcısı paylaşmak,
  • Misafirlerin iptal güvence paketlerinin ve sözleşme süreçlerinin takip ederek ilgili departmanlarla paylaşmak,
  • Firmanın basın ile olan ilişkilerde etkin rol almak. 

Aranan Nitelikler
  • En az Meslek Yüksekokul mezunu, 
  • Tercihen Turizm sektöründe tecrübeli,            
  • Outsource çalışan çağrı merkezlerinde en az 1 yıl ''Back Office- Şikayet Yönetimi ''  deneyimi olan,     
  • Müşteri ihtiyaçlarını ve şikayetlerini doğru şekilde analiz edip, yönlendirme becerisine sahip,   
  • İnsan ilişkilerinde başarılı, diksiyonu düzgün, dış görünümüne önem veren, etkin iletişim kurabilen,           
  • Sorumluluk sahibi ve çözüm odaklı düşünebilen,
  • Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış.

Müşteri İlişkileri ve Halkla İlişkiler Personeli ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Club Jolly Turizm ve TİC. A.Ş
Sektör / Bölüm / Pozisyon Turizm-Otelcilik / Halkla İlişkiler / Eleman