Club Jolly Turizm ve TİC. A.Ş Müşteri İlişkileri ve Halkla İlişkiler Personeli İş İlanı

Müşteri İlişkileri ve Halkla İlişkiler Personeli iş ilanı açıklaması

İş Tanımı
  • Misafir memnuniyetinin sağlanması için gelen talep ve şikayetleri ele alarak kaydetmek,
  • Bilgileri departman müdür ve müdür yardımcısı paylaşmak,
  • Misafirlerin iptal güvence paketlerinin ve sözleşme süreçlerinin takip ederek ilgili departmanlarla paylaşmak,
  • Misafir memnuniyeti adına anket aramalarında aktif rol almak.

Aranan Nitelikler
  • En az Meslek Yüksekokul mezunu,
  • Tercihen Turizm sektöründe tecrübeli,            
  • Outsource çalışan çağrı merkezlerinde en az 1 yıl ''Back Office- Şikayet Yönetimi ''  deneyimi olan,
  • Müşteri ihtiyaçlarını ve şikayetlerini doğru şekilde analiz edip, yönlendirme becerisine sahip,   
  • İnsan ilişkilerinde başarılı, diksiyonu düzgün, dış görünümüne önem veren, etkin iletişim kurabilen,
  • Sorumluluk sahibi ve çözüm odaklı düşünebilen,
  • Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış.

Müşteri İlişkileri ve Halkla İlişkiler Personeli ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Tümü
İstanbul Avrupa / Tümü
İlan Tarihi 15/06/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Club Jolly Turizm ve TİC. A.Ş
Sektör / Bölüm / Pozisyon Turizm-Otelcilik / Müşteri İlişkileri / Eleman