•Etkinlik brief doğrultusunda, ilgili birim ve/veya kişiler ile birlikte yaratıcı çözümler hazırlamak, marka değerlerini öne çıkaracak şekilde, pazarlama iletişimi etkinlik konseptleri oluşturmak ve tüm bu işlemler bittiğinde, sunum ve bütçe ön değerlendirmesi için departman direktörü ile paylaşarak onay alındığında, firmaya gönderildikten sonra firma revize isterse gerekli çalışmaları yapmak.
• Müşteri brief’inin alımından, etkinlik sonu raporlamasına kadar, bütün projenin oluşum-hazırlık-kurulum-gerçekleştirilmesinde etkin rol oynamak.
• Yaratıcı etkinlikler planlarken markanın kurumsal kimliği ile uyumlu kalmaya ve markaya yeni değerler katmaya özen göstermek.
• Gerektiğinde, departman direktörü bilgisi dahilinde 3.partiler ile (firmalarla) toplantılarda bulunmak.
• Yaratıcı işlerin prodüksiyon/kurulum aşamasında bulunur, projeye uygun iş üretilmesinden, biten işin kalitesinden sorumlu olmak ve prodüksiyon aşamasındaki teknik detayları önceden planlayarak, departman direktörü ile birlikte işi hayata geçirmek.
• Ülke ve dünyadaki etkinlikleri, sektörün performansını izlemek, özgün işler üretebilecek bilgi birikimine sahip olmak.
Üniversite mezunu olmak,
• Benzeri pozisyonlarda en az 3 yıl, tercihan 1 yıllık Ajans tecrübesine sahip olmak.
• MS Office programlarına hakim olmak.
• Seyahat edebilir olmak.
• Esnek çalışma saatlerine uygun olmak.
• Dış görünümüne önem gösteren ve diksiyonu düzgün olmak
• Tercihen İngilizce bilgisine sahip olmak.
İlan lokasyonu | İstanbul Anadolu / Tümü İstanbul Avrupa / Tümü |
İlan Tarihi | 30/05/2016 |
Cinsiyet | Belirlenemedi |
Çalışma Şekli | Tam zamanlı |
Firma | BRF MEDYA REKLAM BİLİŞİM LTD.ŞTİ. |
Sektör / Bölüm / Pozisyon | Fuarcılık / Satış / Orta Düzey Yönetici |