Müşteri Hizmetleri Backoffice Proje Yöneticisi iş ilanı açıklaması
Danışmanlığını yapmakta olduğumuz İstanbul Kağıthane'de bulunan kurumsal çağrı merkezi müşterimiz için " Backoffice Proje Yöneticisi " arıyoruz.
İşin Tanımı:
- Takım liderlerine ve gelişim ihtiyacı belirlenen müşteri temsilcilerine aylık koçluk seansı düzenlemek ve Kurumsal müşteri’ye raporlamak.
- Performans sonuçlarına göre ekibin aylık eğitim planını belirlemek ve Kurumsal müşteri’ye raporlamak.
-Günlük,haftalık ve aylık raporlamalarının doğru ve düzenli yapılmasını sağlamak.
- Gelen şikayetlerin kök sebep analizlerini yaparak, şikayet azaltıcı ve önleyici öneriler ve süreçler geliştirmek
- Süreç, sistem ve prosedürlerin gelişimi için her ay örnek vaka çalışması yapmak ve Kurumsal müşteri’ye raporlamak.
- Projenin işleyişinin yürütülmesi, aksaklıkların giderilmesi, önleyici tedbirlerin planlanması, kriz planlarının hazırlanması.
- Yapılan ölçümlemeler sonunda Proje KPI’larının yakalanmadığı durumlar varsa bunun için sorunun tespitine yönelik analizlerin yapılması, sorunların tespit edilmesi, bunların giderilmesi ve hedeflenen parametrelerin sağlanması için aksiyonların alınması ve önerilerde bulunulması.
- Sorumlu oldugu ekibinin KPI ve performans göstergelerini takip edip analiz etmek
- Hafta için 18:00’den sonra – haftasonu tüm gün ulaşılabilir, anlık cevap alınabilir durumda olmak.
- Gerektiğinde nöbetçi sistemi ile çalışılabilmesi.
Aranılan Nitelikler:
- Benzer pozisyonda minimum 5 yıl tecrübeli
- Uluslararası şirketlerde son kullanıcı şikayet yönetimi tecrübesi olan
- Tercihen servis ve bayi kanalı tecrübesi olan
- Üniversite mezunu
- İyi düzeyde ingilizce bilen
- Koçluk becerileri yüksek
- İleri düzey Windows ve Office uygulamalarını bilen
- Raporlama yapabilen