Müşteri Temsilcisi (Afyon) iş ilanı açıklaması
GENEL NİTELİKLER
Mutlu çalışanlar, mutlu müşteriler, mutlu hissedarlar vizyonu ile hedeflerine koşan Tempo Çağrı Merkezi, 2001 yılından beri yaklaşık 1500 kişilik ekibi ile çağrı merkezi/tele satış sektöründe yenilikçi yaklaşımlarla fark yaratmakta ve ülke ekonomisine yön veren firmalara çağrı merkezi destekli bütünleşik çözümler sunmaktadır.
Afyon lokasyonunda, Türkiye'nin önde gelen kuruluşlarına ait Outbound / dış arama veya satış projelerinde “Müşteri Temsilcisi” olarak görevlendirilmek üzere takım arkadaşları arıyoruz. Bu pozisyonda göreve başlayacak olan kişiler, çalışma süreleri boyunca Tempo bünyesinde açılacak yeni kariyer fırsatlarına başvurma imkanına sahip olacaktır.
- En az lise mezunu,
- Gündüz vardiyalarında esnek çalışma saatlerine uyum gösterebilecek,
- 19-40 yaş aralığında olan,
- MS Office ve genel bilgisayar kullanımına hakim,
- Takım çalışmasını seven,
- Diksiyonu düzgün,
- İletişim yeteneği güçlü,
- İkna kabiliyeti yüksek,
- Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış veya 2 yıl tecili bulunan,
İŞ TANIMI
- Kampanyalar, ürün ve hizmetler ile ilgili müşterilerin bilgilendirilmesini sağlamak,
- Satış hedefleri doğrultusunda, projelerde yer alan ürünlerin telefonla satışını gerçekleştirilmek.
Aday Kriterleri
Tecrübe:
Tecrübeli ya da tecrübesiz adaylar
Eğitim Seviyesi:
En az ortaokul ( Mezun ), Lise(Mezun), Ön Lisans(Mezun), Üniversite(Mezun)
Pozisyon Bilgileri
Müşteri Temsilcisi,
Firma Sektörü:
Çağrı Merkezi Hizmetleri
Departman:
Müşteri Hizmetleri / Çağrı Merkezi, Satış
Çalışma Şekli :
Sürekli / Tam zamanlı
Pozisyon Seviyesi:
Yeni Başlayan
Personel Sayısı:
(Belirtilmemiştir)
Ülke/Şehir:
Afyon